ანგარიშსწორება და თანხის უკან დაბრუნება

  • ანგარიშსწორება ხორციელდება როგორც უნაღდო, ასევე ნაღდი ანგარიშსწორების გზით.
  • უნაღდო ანგარიშსწორება ხორციელდება საბანკო ბარათის მეშვეობით გადახდის გვერდზე, ხოლო ნაღდი ანგარიშსწორება ხორციელდება პროდუქტის ადგილზე მიტანის ან კვების ობიექტში ნაღდი ფულის გადახდის გზით.
  • ვებ-გვერდზე განთავსებული თითოეული პროდუქტის ფასი მოიცავს საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებულ გადასახადებს.
  • პროდუქციის ფასები არ მოიცავს მიტანის სერვისის ღირებულებას. მიტანის საფასურის შესახებ ინფორმაცია მომხმარებლისათვის ცნობილი გახდება პროდუქციის შერჩევისა და მისამართის მითითების შემდეგ. მომხმარებელს შესაძლოა დაეკისროს ნებისმიერი დამატებითი ხარჯის გადახდის ვალდებულება, რომელიც წარმოიშვა მისი ბრალეული ქმედების საფუძველზე.
  • კომპანიის მიერ მომხმარებლისათვის გადახდილი თანხის დაბრუნება ხდება მხოლოდ იმ შემთხვევაში, თუ კომპანიის მხრიდან მოხდა საკუთარი ვალდებულებების ან/და საქართველოს კანონმდებლობის უხეში დარღვევა.
  • კომპანიის მიერ დარღვევის არსებობის შემთხვევაში, თანხის დაბრუნება ხდება:
    • უნაღდო ანგარიშსწორების შემთხვევაში – იმავე ანგარიშზე, რომლიდანაც მოხდა ანგარიშსწორება, შეკვეთის დაფიქსირებიდან 3-5 საბანკო დღის განმავლობაში;
    • ნაღდი ანგარიშსწორების შემთხვევაში – მომხმარებლის მიერ მითითებულ საბანკო ანგარიშზე, შეკვეთის დაფიქსირებიდან 3-5 საბანკო დღის განმავლობაში.